Eerste verslagje - Reisverslag uit Ukunda, Kenia van Hogerhorstjes - WaarBenJij.nu Eerste verslagje - Reisverslag uit Ukunda, Kenia van Hogerhorstjes - WaarBenJij.nu

Eerste verslagje

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Hogerhorstjes

12 Augustus 2015 | Kenia, Ukunda

Hallo allemaal,
Hier dan mijn eerste verslag betreft ons avontuur in Kenia. We zijn inmiddels aardig gesetteld in onze veredelde boomhut. Ik ben met de kids aan het acclimatiseren. Sacha heeft al een aantal dagen op het project gewerkt samen met Joost, Oscar en Heleen van de werkgroep. Levi heeft ook een dag meegeholpen. Het liep allemaal weer lekker op z'n Afrikaans. De werknemers kwamen niet op tijd en uiteindelijk zijn die weer vertrokken en moest er gewacht worden op een nieuwe werkploeg. Toen het werkteam uiteindelijk aan de gang was, ging de zon alweer onder en moesten ze stoppen. Lesje geduld hebben de Nederlanders alvast geleerd.
Dit was het even tot zover... tot mijn volgende bericht. Doei doei! Of op z'n Swahili's; Quaheri!

• 12 Augustus 2015 - 23:08

Liseth:

He lieve Miriam en Sacha,
    Wat leuk zo'n onverwacht berichtje op FB...Prachtige foto zeg!! Ja....zo zullen er nog heel wat Afrikaanse staaltjes langs komen...Geniet per dag! Heb al even van jullie uitzicht mee mogen genieten door een foto op Instagram aan de kids gestuurd...Lfs Liseth en een knuffel voor de kids..

• 12 Augustus 2015 - 23:15

Danielle:

Helemaal leuk; eerste verslag! Schattige foto! Hug aan de kids van ons!

• 13 Augustus 2015 - 08:23

Pammela:

Super! Fijn dat jullie aan het acclimatiseren zijn! De Afrikaanse mentaliteit die kom je daar vast vaker tegen. Dikke kus voor iedereen

• 13 Augustus 2015 - 09:22

Agaath En Bert:

Hallo luitjes gaat leuk daar he nou fijn voor jullie nu kan je aan je project gaan begingen gr agaath bert

• 13 Augustus 2015 - 18:00

Saskia:

Fijn om te horen dat jullie goed gesetteld zijn! Nog even een paar dagen genieten voordat de school start? Leuk om te horen dat Levi helpt bij het project! heel veel lieve groetjes uit Oegstgeest