Alweer ruim 2 welen in Kenia - Reisverslag uit Ukunda, Kenia van Hogerhorstjes - WaarBenJij.nu Alweer ruim 2 welen in Kenia - Reisverslag uit Ukunda, Kenia van Hogerhorstjes - WaarBenJij.nu

Alweer ruim 2 welen in Kenia

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Hogerhorstjes

20 Augustus 2015 | Kenia, Ukunda

Jambo, jambo... We zijn inmiddels ruim 2 weken in Kenia. We zijn super blij met het huis waar we nu wonen. Al hebben we nog steeds het idee dat we hier op vakantie zijn. Toch zijn we ook al aan het voorbereiden op de school periode van de kids en voor Sacha en mij het werk op het project. De kids zijn op hun school geweest vorige week. Levi en Sarah moeten thuis een entree toets doen om te zien op welk niveau ze gaan instappen. We moesten die toetsen gisteren per Ferry ophalen, eerder toen we op school waten had d'r directrice ze nog niet klaar

• 23 Augustus 2015 - 18:52

Marielle Jongerius:

Hoi hoi morgen begint de peuterschool weer en ik moest even aan jullie denken en hoe Samuel en de andere kids het nu hebben op school in Kenia. Leuk om jullie verslagen te lezen! Veel succes met het project, met acclimatiseren en straks met school in Kenia!
    Groetjes, Marielle